MIRA’M A LA CARA

Mentre cau la nit, i dorm la ciutat que no té memòria
penso somrient, ara és el moment, de canviar la història
baixo al carrer, convençut perquè, avui és el dia
de dir-te oportú, que estic boig per tu, sento alegria
Però al bar he arribat, i t’has abraçat, amb aquell idiota
I allí m’he quedat, tot palplantat, un altra derrota
Sempre et vull parlar_i per dissimular, te’m gires d’esquena
I ja no puc més, suportar l’estrès, que em fa aquesta pena.

La mala sort sé que acabarà, tinc el secret per fer-te somiar
Per això quan et trobi, vull fer-te ballar
una rumba agafats de la mà.

Passes pel costat, i ni m’has mirat, una altra vegada
No t’has atrevit, perquè el mal parit, et té segrestada
Però ara ja sé, que poder és voler, i et faig un somriure
temptaré la sort, i jugaré fort, vull que siguis lliure
Ell s’ha despistat, l'hora ja ha arribat de la meva proesa
T’agafo de la mà per portar-te enllà, sense timidesa
La pista de ball, ningú perd detall, quan entrem a escena
cossos arrambats, ens mirem callats, ara sé que ets meva

La mala sort sé que acabarà
Tinc el secret per fer-te somiar
Per xo quan et trobi
vull fer-te ballar
una rumba agafats de la mà

Mira’m a la cara, és el destí
Besa’m com tu saps, fes-ho per mi

La mala sort sé que acabarà, tinc el secret per fer-te somiar
Per xo quan et trobi, vull fer-te ballar
una rumba agafats de la mà
i una rumba per fer-te volar
una rumba per fer-te oblidar
una rumba agafats de la mà

(J.Domingo)